lördag 21 april 2012

Nollning dag 5

Frukost: 2 ägg, 1 pkt bacon

Lunch: omelett på 5 ägg, 1/2 dl räkor+ 1/2 dl majjo!+ babyspenat!

Middag: 1 st 160 gram nötkött hamburgare biff+ 90gram hamburgsbiff På Max 2 burkar bea! Mycket gör man för att gå ner i vikt! Jag beställde Lchf hamburgare och ratade allt förutom biffarna! Satt och käkade biff med bea!

Fick ett hysteriskt skratt anfall när jag och fotografen entrade Max ! Pinsamt pinsamt! Ja sa till honom att han inte skulle mobba mig för att jag bara skulle käka kött o bea! Det var som att trycka på startknappen,för oss båda! Pinsamt att stå och skaka av skratt! Men va skönt det är att gapflabba!

Vikten, den håller jag på tills i morgon! Ett litet inlägg kommer senare idag, med ett litet recept!

 Kram kram på er! Välkommen hit alla nya läsare!

1 kommentar:

  1. Hi, hi, hi... Jag kan nästan föreställa det! Jag får väldigt konstiga blickar på jobbet när jag berättar att jag dricker kaffelatte som är gjord på ägg, smör och het vatten... ;)
    Ha en fin kväll!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera