onsdag 25 april 2012

Byxhäng..


Jamen, visst är det underbart när byxerna hänger!

Dessa byxor hade perfekt passform, näst intill lite små för tre veckor sedan.

Nu äntligen börjar "rumpfläsket" att ge med sig!:)) blink blink!

Det verkar som om det är det svåraste att bli av med. Kroppen har "shapat" tillsig rätt så bra på överkroppen och ben, men rumpenstumpen vill ha kvar sina rulader. 

Så har det verkat hittills, men nu börjar det alltså hända saker. 
Dessa byxor får jag dra upp stup i kvarten! Ett skärp ska sättas i. För rumphäng, det är inte så snyggt.

 Jo, förresten harmembyxhäng, det gillar jag. Fast en del tycker ju att det ser ut som man har gjort på sig om man har sådana byxor: Det tycker iallafall min man!!!

Hur som haver. Häng på taighta jeans är osnyggt! Så livrem i!

Ps. Jag håller mig nära nollan fortfarande. Lite lätt tråkigt, men vi kör i allafall två dar till!
Ha det så gott/Anna

9 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att byxorna börjat sitta löst? :) En sådan härlig känsla! Jag märker också resultat på mina kläder och jag fortsätter också köra nollning! Saken är att jag trivs med den maten och mår otroligt bra! Jag har ingen känsla efter sötsug och inget överätande som jag haft förut! Underbart!
    Heja dig, Anna!
    Ha en fin kväll!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack..

      nu blir det sallad igen..
      saknar ost o sallad, drömmer tom om det..

      ha ha ha!!

      en utvärdering kommer lite senare i dag!

      kram

      Radera
  2. Kul! Att kläderna blir för stora är verkligen ett jättebra sätt att mäta hur det går. Vågen kan aldrig visa förändringen mellan kroppens fett- och muskelmassa.

    http://www.fettdieten.se/content/sl%C3%A4ng-v%C3%A5gen-med-lchf-blir-du-b%C3%A5de-starkare-och-smalare

    PS. Fin blogg du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack Gustaf!
      Ska kolla in din blogg sen med. Sitter med en jobbtext som måste bli klar och det är helt mer frestande att kolla bloggar, men jobbet först..

      Radera
    2. Ingen orsak, men kul att höra!

      Det förstår jag. Hoppas du gillar den.

      Ha det gott!

      Radera
    3. Hej! Kanon inspirerande sida du har! Träningsläger låter inte fel!
      Jag har en envis kropp som inte gärna släpper kilo, i onödan!

      Jag får bara ha tålamod! Men vad jag förstår så äter jag tillräckligt med fett och håller mig inom 20 kolhydrats gränsen!
      Har börjat äta vanlig Lchf igen efter ha hållt mig så nära nollgränsen som det gått i 10 dar! Planen var att få igång förbränningen! Har i princip gått ner ca 3-4 på 3 månader! Men jag har tappat massa cm! Och det är ju inte fy skam heller!
      Men det hade gärna kunnat gå lite fortare, det här med viktnedgång!
      Hittade inget ställe att kommentera på din sida, där av kommentarens här!
      Ha det gott/Anna

      Radera
    4. Roligt att du gillar den.

      Ja, kommentarerna är bara för medlemmar för att det inte ska komma in en massa konstiga råd som förvirrar. Men jag funderar på en alternativ variant.

      Javisst, det är jättebra. Släng vågen. Måttbandet eller gamla kläder är ett mycket bättre och mer motiverande mått. Det viktiga är ju inte vikten egentligen, utan att bli av med fett och bli starkare. Mera muskler ökar också förbränningen.

      Hopp och hej!

      Radera
    5. Funderar på att bli medlem! Det är gott med lite coaching!
      Ja, det är verkligen en utmaning att slänga vågen när man vill gå ner 14 kilo till!
      Jag vägde 90,5 i januari, men gick ner typ 3 kilo med Gi innan jag drog igång med Lchf! Så visst har jag minskat ca 7 kilo i vikt!!!men vill ju ner till 70,
      Crosstrainar 30 min varje dag, om jag är frisk!

      Lchf mår man grymt bra på iallafall! Inga mer blodsockerfall!
      Tack för dina peppande kommentarer!

      Radera
    6. Javisst! Och kom med så kan du få det så ofta du vill och många fler goda råd.

      Men börja med att slänga vågen. Den är bara irriterande särskilt eftersom också kroppsvikten kan variera naturligt med flera kilon över dagen beroende på bland annat mat och dryck på väg ut, hormonella naturliga variationer och exempelvis stress. Du ser ju ändå på kläderna vad som hänt.

      Javisst är det skönt!

      Hopp och hej igen!

      Radera