onsdag 18 april 2012

Nollning dag 4...


Färska örter finns det gott Om hos oss, under sommarmånaderna kan man plocka in från trädgården!


Frukost: 2 ägg + 1pkt bacon + 3 bitar inlagd sill.:


Lunch:Omelett på två ägg! 1pkt bacon:


Middag:åt ute på resturang, entrecote+ bea!:


Vikt , har inte tillgång till våg då jag är på resande fot!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måste tillägga att jag mår toppen! Full av energi och kraft!Blir mätt och belåten efter varje måltid!det är defenitivt ingen svältkost!
Ha det så gott/ Anna

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Precis, den formen ar kosten är absolut ingen svältkost och ändå förlorar man i vikt och mår bra! För mig är den största vinsten med fakir att jag kunnat reglera mitt överätande (t.o.m. när jag äter lågkolhydratskost har har jag tendens att överäta) och mitt sötsug är helt borta!
    Jag använder rapsolja märke Zeta till majonnäs och så kör jag hela ägget! :)
    Prova det receptet!
    kram
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Härligt och höra! Jag mår också jättebra av LCHF!

    SvaraRadera
  3. Ja jösses vad bra man mår! Började också med fakir den här veckan och förlorade 2,5 kg efter tre dagar. Köpte i början på veckan en grillad kyckling och har ätit den + currymajonnäs i sex lunchmåltider, sen har jag varierat middagen. Har samtidigt som fakiren infört sk periodisk fasta och har ätit två mål mellan 12-18 sen endast dryck, det kanske också har med viktnedgången att göra. Mår som sagt toppen och kommer fortsätta tills målet är nått.

    Läser båda dina bloggar och du tar så fina bilder.
    Lycka till med LCHF:en!

    Häls//Kaisa

    SvaraRadera