tisdag 8 juli 2014

Förr och nu..


Ja, det har hänt en del på de 2 1/2 åren som jag käkat LCHF. Från 90,5 till 72 kg. 

Jag slutade väga mig i maj och kommer att väga mig i november igen. Anledningen till att jag slutade väga mig beror till stor del på att jag sedan januari har styrketränat 4 dar i veckan.  Och när man bygger muskler så går man ofta upp i vikt. Då jag inte vill ha fokus på en siffra så tyckte jag det här vad det bästa alternativet.

Det som har hänt i år, är att jag har kunnat minska byx storlek från 40 till 38. Jag märker att fett procenten minskat och att kroppen blivit fastare. Så man kan säga att det går åt rätt håll!

Något som är väldigt positivt med träningen är att jag nästan inte längre har ont i kroppen. Tidigare fick jag ont i hela kroppen efter en dag i skrivbordsstolen. Mycket har jag även den ostiopatiska behandling att tacka för som jag har gått på de senaste månaderna. Har haft många låsningar, som har knäckts upp, och just nu gör jag ett träningsprogram med stretching fyra dar i veckan för att räta upp kroppen som varit sned i vänster sida.. Som sagt, det går framåt, min kropp börjar att bli reparerad, och det är väldigt skönt det.

Ni hittar mer info om mig på instagram @truelsen

Ha det så gott/Anna

2 kommentarer:

  1. WOW! OH LA LA! SNYGGT JOBBAT :)!!!

    SvaraRadera
  2. In addition to the fact that they looked at weight reduction over a brief period over an extensive stretch of time, following the gathering of 96 overweight/corpulent ladies for an entire year. They saw that the two gatherings lost a similar measure of weight, yet in the long haul those with supper substitutions were really most advantageous since they had the correct measures of nutrients and supplements in their bodies.

    SvaraRadera